Ystäväni lento on kovasti myöhässä. Olen jo soittanut monta kärsimätöntä soittoa miehelleni kehottaen häntä lähtemään tännepäin, että olemme lentokentällä ajoissa. Mies komensi minua, pikku nassukkaansa, lopettamaan vouhottamisen, koska hän on ajan tasalla. Päätän olla armollinen miehen tiukanpuoleisille aikatauluille ja myöhästymistaipumukselle, ja tulen tykittämään tekstiä blogiini.

En ymmärrä, mistä päin tuulee, koska olemme riidelleet viime päivinä enemmän kuin koko alkaneen vuoden aikana yhteensä. Minä silti ajattelen, että meillä menee ehkä paremmin kuin koskaan. Kai mies on vain väsynyt, eikä jaksa kuunnella loputtomia ajatuksiani kaiken aikaa kaikesta, ja minä painelen huomaamatta nappeja, jotka saavat hänet kiihtyneeksi. Odotan kovasti sitä aikaa, että mies on taas leppoisammalla tuulella. (Minun tuulessanihan ei ole mitään vikaa...)

pd_arguing_070820_ms.jpg
http://www.abcnews.com

Nojoo, kaikki hyvin kuitenkin, riidat sovitaan. Me ollaan tiimi. Nyt se kohta hurahtaa pihaan, ja tällä kertaa minä olen menossa Arrivals -terminaaliin. Vaan kesäkuussa on vuorossa Departures.

arriving_flights.pnghttp://www.wpclipart.com