Tänään iltapäivällä endorfiinihyökyaalto vyöryi lävitseni, kun kampeuduin viimeisillä voimillani loppuvenyttelyihin tehokkaan fitball-tunnin päätteeksi. Tunnin veti sijainen, joka on varmasti ammatiltaan eversti tai muu sellainen, sillä sen verran kovasti hän meitä komensi punnertamaan "vielä lisää" kiertäen samalla salissa korjailemassa jumppaajien asentoja optimaalisen tehon saamiseksi.

fitball1.jpg

Jumpan jälkeen kävelin kotiin nälkäkuoleman partaalla ja soitin miehelle retostellen aktiivisella päivälläni. Olin kuin suoraan minkä tahansa terveysvaikutteisen tuotteen mainoksesta. Hehkutin, miten olen herännyt tänään klo 6:35, ollut kahdeksan tuntia töissä, hoidellut asioita ja sitten vielä raahautunut salille. Elämäniloa ja elinvoimaa liikunnasta!!!

Joo-o, saa nähdä, miten kauan tätä liikunta- ja terveysintoilua kestää tällä kertaa. Syksyllä laihdutin noin kuusi kiloa, joista takaisin on tullut kaksi viime kuukausien aikana, mikä ei ole kuitenkaan huono suoritus. En pidä itseäni lihavana tai tukevanakaan, mutta ah, kyllä parin kilon tiputtaminen vaikuttaisi juuri sen verran, että kesäksi ostamani shortsit näyttäisivät hiukan paremmilta päälläni. Bikineistä puhumattakaan...

Harjoittelupaikalla on mennyt todella hyvin. Pari päivää sitten minulle tarjottiin sieltä kesätöitä! Harmittaa nyt melkoisesti se, että olen jo lupautunut toisaalle, koska harjoittelupaikkani on paras työpaikka, missä olen ollut, ja viihdyn siellä niin hyvin! Työ, johon olen lupautunut, tulee tosin olemaan aika paljon iisimpää, jotain, joka tulee selkärangasta. Mutta what the heck, on se myös paljon tylsempää. En kuitenkaan viitsi enää perua sopimusta. Ehkä myöhemmin huomaan, että tämä oli juuri oikea ratkaisu. Tarjouduin kuitenkin sijaistamaan elokuussa lomalaisia, jos siihen on vielä tarvetta.

Olen jo pitkään pohtinut, miten postaisin tänne aiheesta: "Minä inhoan..."
Tänään tuli listaan taas pari uutta juttua, mutta varmaan säästän ne siihen tulevaan postaukseen, joka julkaistaan sitten joskus.

NewWalmartMirror.jpg

kuvat täältä: www.bullfit.com.au ja www.joe-ks.com

Jos ei siis vielä ole tullut selväksi, olen tänään erittäin tyytyväinen itseeni, melkeinpä liiallisen ylpeä. Hyvää yötä!